Aankomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marja Komen - WaarBenJij.nu Aankomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marja Komen - WaarBenJij.nu

Aankomen in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Marja

21 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, we zijn om 12.00 uur in Auckland aangekomen na toch wel een hele lange vliegreis. Het vertrek vanaf Schiphol was om 17.05 uur en we waren dinsdagochtend om ongeveer 8.00 uur (5.00 uur Nederlandse tijd) op de luchthaven van Dubai, een moderne luchthaven, die er mooi en luxe uit ziet. Daar twee uur gewacht en om een uur of 10.00 uur richting Aukland, Nieuw Zeeland. Dat was nog een hele zit. Gelukkig heb ik veel pas uitgekomen films kunnen zien en ik had gewoon geen tijd om te slapen. Toch nog redelijk fris stapten we de bus in, richting hotel en blij vanwege het heerlijke en zonnige weer (ong. 20 graden). Ons eerste hotel ligt in het centrum van de stad en nieuwsgierig stapten we naar binnen.
Na het openingswoord van Margriet (onze reisleidster) hebben we ons opgefrist en gingen we met nog een paar mensen de stad nog even in. We hebben met nog wat reisgenoten de Skytoren bezocht (220 meter hoog) en hadden een prachtig uitzicht over de stad. Om 19.00 uur was er een eetafspraak met alle groepsleden en dat werd nog erg gezellig. Met een select gezelschap deden we, verderop in de stad, de Italiaanse ijsexperience. Eerst blind proeven en daarna bestellen wat je het lekkerst vond. Erg grappig!
Morgen mogen we de dag zelf invullen in Auckland (plannen zijn er al...) om nog wat bij te komen en daarna begint de rondreis pas echt!
Wordt vervolgd!



  • 21 December 2016 - 11:15

    Marianne:

    Leuk om te volgen, GENIET ervan

  • 21 December 2016 - 11:21

    Maud Poland:

    Klinkt en leest gelikt, Mar!
    Geniet van de warmte, het is hier rond het vriespunt.
    groetjes Maud

  • 21 December 2016 - 14:08

    Manja:

    geniet ervan. het is hier koud en het regent, altijd fijn om te horen toch.

  • 21 December 2016 - 16:47

    Harry Koning:

    Goedenmiddag vanaf hier,

    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. Ik merk het, jullie zijn ook niet verlegen.
    Gelijk kennis gemaakt met en opstap. Maar geniet ervan, lekker dat het lekker weer is.

    Veel plezier,

    Petri&Harry

  • 21 December 2016 - 17:33

    Arja:

    Lange maar goede reis gehad, geniet lekker en wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen, groetjes Nico en Arja

  • 21 December 2016 - 20:30

    Elske:

    Hoi lieve Marja, fijn dat de 'lange' reis goed is verlopen!! Lijkt mij n geweldig avontuur!! Geniet er maar lekker van! Dikke knuffel van mij!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Welkom op mijn blog! Ik ben Marja Komen en ik ga de komende (bijna) vier weken een rondreis maken in Nieuw Zeeland. Natuurlijk heb ik er erg veel zin in en ik ben van plan om dagelijks wat te schrijven op dit blog. Of dat gaat lukken weet ik niet maar ik hoop dat jullie er plezier aan beleven.

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 11790

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 12 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: