Nieuwjaar - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marja Komen - WaarBenJij.nu Nieuwjaar - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marja Komen - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar

Door: Marja Komen

Blijf op de hoogte en volg Marja

31 December 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik schrijf dit verslag even over de jaarwisseling hier in Nieuw Zeeland. Onze reisleidster had verzonnen om een quiz te doen in de Ierse pub. Ze wist, denk ik niet, dat er live een band speelde. Die maakte flink wat herrie. Elke vraag moest ze zeker 5x herhalen. En ze had 100 vragen voorbereid maar dat beperkte ze gelukkig tot maar 35 vragen. Dat was wel wat sneu natuurlijk maar het plezier was er niet minder om. Toen moesten we nog een uur wachten. Alle inspanningen, eerder op deze dag, begonnen hun tol te eisen en dat bleef niet zonder gevolgen. Tegen twaalven was de halve groep terug naar het hotel en de rest wachtte gelaten de jaarwisseling af. Even voor twaalven klonk de countdown en 0.00 uur begon 2017! Natuurlijk met de beste wensen en over en weer vele kussen. En iedereen liep terug,richting hotel... Iedereen? Nee, een groepje van vier mensen wilde toch nog even verder kijken. 3x raden wie daar bij zaten! Ik verraad alleen maar dat het erg meeviel (of tegen) met het feestgedrag in de stad en het viertal stond even na enen al weer voor het hotel. En konden er niet in!!!
Na wat gegiechel en heen en weer gedrentel kwamen er gelukkig wat andere hotelgasten die het viertal via een andere deur binnenlieten. Wat een bijzonder begin van 2017!

  • 31 December 2016 - 14:37

    Maruska:

    Voor jullie is het al 2017!

  • 31 December 2016 - 14:45

    Wilma :

    Happy New Year!

  • 31 December 2016 - 15:18

    Piet & Gerda:

    Hoi Jan & Marja, hier is het nog niet zover. Maar toch, een gezond en gelukkig nieuwjaar. Wel apart hoor om Kerst en Nieuwjaar mee te maken aan de andere kant van de wereld. Wij genieten van jullie verhalen.

  • 31 December 2016 - 16:49

    Carla:

    Hoi Jan en Marja,
    Wat heerlijk om deelgenoot te zijn van jullie belevenissen Down Under.
    Alle goeds voor 2017 en verzamel veel mooie herinneringen met het vervolg van jullie rondreis.
    Wij nemen hier nog een oliebol !

  • 31 December 2016 - 16:54

    Maud Poland:

    Hallo Barrels, want natuurlijk zaten jullie niet in die groep...... De overgang naar het nieuwe jaar is daar veel minder onstuimig. Hier wordt de hele dag geknald en ik heb overheerlijke oliebollen (met ui en kaas) en appelbeignets gebakken. Geniet nog effe lekker van de warmte daar, want hier is het mistig en gauw donker.
    Veel plezier en Jan, als je het niet meer kan befietsen, pak je toch gewoon Maud!

  • 31 December 2016 - 18:08

    Manja:

    het allerbeste voor 2017!

  • 31 December 2016 - 19:30

    José :

    Allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.Laten we er met z'n allen van genietten in een goeie gezondheid.

  • 01 Januari 2017 - 12:48

    Marianne:

    Happy New Year! en de beste wensen voor 2017 ook namens Pe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Welkom op mijn blog! Ik ben Marja Komen en ik ga de komende (bijna) vier weken een rondreis maken in Nieuw Zeeland. Natuurlijk heb ik er erg veel zin in en ik ben van plan om dagelijks wat te schrijven op dit blog. Of dat gaat lukken weet ik niet maar ik hoop dat jullie er plezier aan beleven.

Actief sinds 18 Dec. 2016
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 11768

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 12 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: